ایمیل مارکتینگ
حفظ و نگهداری از مشتریان قدیمی و برگرداندن آن ها به چرخه درآمدی از مهم ترین وظیفه های ایمیل مارکتینگ هست. ارسال ایمیل ها با حجم بالا و به هر شخصی ما را به مقصودمان نمیرساند بلکه ایمیل ها باید هدفمند طراحی و ارسال شوند تا بتوانیم در جذب هر چه بیشتر مشتری موفق باشیم در طراحی ایمیل باید دقت داشت که یک متن بسیار ساده نباشد چون مخاطب از دیدن آن خسته میشود بلکه باید از عکس هایی که تشکیل شده از رنگ بندی های شاد و مناسب با لوگوی شماست استفاده کرد به گونه ای که مخاطب جذب آن شود و همچنین متن تبلیغ مفید و مختصر باشد.