+989128119938
8:00 - 20:00
شنبه - پنجشنبه
آدرس ایمیل
info[at]bestagroup[dot]ir
داستان لوگوی pepsi


داستان لوگوی pepsi

یکی از برند های پر طرفدار و معروف نوشیدنی و رقیب سرسخت کوکاکولا شرکت پپسی است. در رابطه با داستان این شرکت جذاب با ما همراه باشید. پپسی در سال ۱۸۹۸ در کارولینا به دنیا آمد. و ۱۱ بار تا سال ۲۰۰۸ لوگوی خود را تغییر داد. اولین لوگوی آن در سال ۱۸۹۸ طراحی شد و در سال ۱۹۰۵ برای نخستین بار تغییراتی در لوگو به وجود آمد. سال ۱۹۰۶ مجدداً لوگو طراحی شد و شعار جدیدی اضافه شد «نوشیدنی خوراکی خالص و اصل» و نشان تجاری در کانادا به ثبت رسید. در Mexico نشان تجاری پپسی در سال ۱۹۰۷ به ثبت رسید. سال ۱۹۲۰ پپسی شعار خود را به «پپسی کولا بنوشید رضایت شما را تامین خواهد کرد» تغییر داد. علامت تجاری پپسی در سال ۱۹۳۲ در آرژانتین و در سال ۱۹۳۸ در شوروی ثبت شد. در سال ۱۹۴۰ اولین آگهی تجاری تاریخچه خود را به صورت آواز منتشر کرد که رکورد شکست و به ۵۵ زبان ترجمه شد. پپسی در سال ۱۹۴۱ به دلیل حمایت از آمریکا در جنگ جهانی دوم رنگ بطریهای خود را به قرمز و سفید و آبی تغییر داد. شعار «برگشت به وزن بیشتر» در سال ۱۹۵۰ هدف اصلی تبلیغات پپسی شد. آمریکایی ها در سال ۱۹۵۳ متوجه چاق بودن خود شدند به همین دلیل پپسی شعار خود را بر پایه ی محصول با میزان کالری کمتر تغییر داد. سال ۱۹۵۴ «آشامیدنی سبک» به ترکیبی از عبارات «طراوت بدون سنگینی» تغییر کرد. پپسی پس از ارزیابی بر روی مشتریان خود و توجه به مشتریان جوان در سال ۱۹۶۱ شعار خود را به « و حالا پپسی برای آنها که فکر می کنند جوان هستند» تغییر داد. بالاخره برای آخرین مرتبه در سال ۲۰۰۸ لوگوی پپسی توسط گروه arnell تغییر پیدا کرد. و تاکنون لوگو تغییری نکرده است.

آژانس تخصصی تبلیغات بستا یک آژانس تبلیغاتی است با تیمی جوان و خلاق در زمینه تبلیغات محیطی، دیجیتال مارکتینگ، طراحی گرافیک و چاپ، طراحی وبسایت، عکاسی و تولید تیزر تبلیغاتی فعال می باشد، ما خالق ایده های شما هستیم شما می توانید برای آشنایی بیشتر با آژانس تبلیغاتی بستا کاتالوگ ما را از لینک رو به رو دریافت نمایید