هر سال با رسیدن به جشن هالوین شاهد بازاریابی تمامی کسب و کارها هستیم برای هر تعطیلاتی حجم زیادی از بازاریابی ها را می توان همه جا مشاهده کرد که مردم را ترغیب به هزینه کردن در موضوعات مختلف می کنند و ا...

داستان لوگوی Facebook
ایده فیسبوک توسط مارک زاکربرگ دانشجو باهوش دانشگاه هاروارد مطرح شد.
به این صورت که او با دوستان خود یک فضای اجتماعی آنلاین برای نام نویسی دانشگاه و اشتراک دانشجویان ساخت.
این فضا به قدری بین کاربرانش محبوب شد که از فضای دانشگاه خارج گردید و به کل دنیا منتقل شد.
لوگوی Facebook در سال ۲۰۰۴ یک سال پس از تأسیس آن توسط اریک اولسن طراحی شد.
در سال ۲۰۱۵ تغییرات جزیی در لوگو انجام شد در حروف a و b
انتخاب رنگ آبی پس زمینه به دلیل این است که مارک زاکربرگ به خاطر کور رنگی قادر به دیدن رنگ های سبز و قرمز نیست.