عکاسی تبلیغاتی
یک عکس تبلیعاتی به منظور جذب نگاه و ذهن مخاطب به سمت و سوی آن محصول مورد نظر گرفته می شود. در عکاسی تبلیعاتی، ذهن خلاق و دقیق یک عکاس اهمیت بیشتری نسبت به تجهیزات پیشرفته و گران قیمت دارد، در اصل خلاقیت عکاس است که نگاه شما را روی عکس خیره نگه میدارد.
جذابیت عکس های تبلیغاتی به پر رنگ و لعاب بودن و یا پر انرژی بودنشان است، عکس های تبلیعاتی باید به گونه گرفته شوند که مخاطب را به هیجان دعوت کرده و او را ترقیب به خرید آن محصول کند.
در عکاسی تبلیعاتی مهم ترین عناصر، ابتدا نورپردازی، رنگ، ترکیب بندی و فاصله کانونی است. البته که ادیت عکس و آشنایی کامل با نرم افزار های ادیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
این نوع عکس ها معمولا پس زمینه هایی ساده و تک رنگ دارند تا در نگاه اول محصول بیشتر از دیگر عناصر عکس جلب توجه کند.
.
همانطور که گفتم عکاسی تبلیغاتی به یک ذهن خلاق نیازمند است، اما نباید منکر این موضوع شویم که تجهیزات هم در ایجاد یک عکس تبلیغاتی تاثیر گذار بسیار مهم است.
آژانس تبلیعاتی بستا هم عکاسان حرفه ای و هم تجهیزات به روز را مبنای کار خود در حوزه عکاسی تبلیعاتی قرار داده است، پس شما میتوانید با اطمینان کامل به تیم ما، عکس هایی خیره کننده از محصولات خود در محیط پیرامون و شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.